nostalgia vs nostalgila

28 May 2009

 
[last day]

Hari ni macam biasa..semua nyer kosong..tapi aku tak tahu la tiba-tiba semua nak buat baik ngan aku atau "berlakon" baik ngan aku..aku malas nak layan org kat rumah tu..

Reminder dari Nora semalam buatkan aku bersyukur yang aku dah berjara tamatkan blajar aku ngan jayanya..walaupun byk gak cachi makhi, cercha yang sewaktu denganya..aku redah dengan bergaya..haha..Aku bangun trus call office cakap ngan Tuan Syed AlHady..skang dia da jadi coodinator skang replace post Pn Anis sebb dia cuti blajar..aku byk berterima kasih kat Tuan Syed sbb dia byk gak tolong aku..dia antara lec yang byk bg aku suuport..

Skang ni aku nak packing balik Pangkor..best..lama da tak balik sana..laut, pegi memukat..huhu..memang nostalgia..dulu leh la masa arwah tok ada..skang nih, aku rasa tak kot..tapi sebelum tu aku nak setelkan dulu saman moto aku dulu..

suxx..
ada ker saman bulan 1 aku leh xtau..ingat saman speedtrap yang sampai guna saman ekor, ni saman parking jer..la, bodoh tol, bukak Buku Pol. 107 tu, tenyeh pas tu selit kat moto aku..ok gak..dah la max pulak tu.





[place da' first step begin]
 
[kolej or zoo??] 
[lorong-lorong gelap yang mengundang benchana] 
[jalan-jalan ke lembah duit]