Belasungkawa | Yo@Shahrul Iman

27 Jul 2009

Yo@Shahrul Iman(1988-2009)

"Hai nafsu yang mutmainnah kembali olehmu kepada tuhanmu pada hal redha engkau akan Dia dan redha Dia akan dikau, maka masuklah olehmu di dalam hambaKu dan masuk olehmu kedalam syurgaKu."

Hari ini aku tak tahu la nk cakap macam mana..cuma aku sedih sangat bila aku kehilangan kawan aku, Yo..Aku rasa macam semalam je aku kenal dia..Dia lah yang mula-mula aku kenal masa aku mula-mula jejak masuk Puncak Perdana..Aku rasa agak kehilangan.. Dia banyak bagi aku semangat ngan perangsang dalam nak melalui alam perfileman ni. Aku tak sangka dia pergi terlampau awal..kali terakhir aku jumpa tu la masa kelas Wayang Kulit ngan Pok Ya..aku masuk pun sebab dia..Raut wajah dia aku susah nak lupa..Nampak macam main-main muka dia..

Tapi aku percaya hati dia penuh cita-cita.
Aku tak leh lupa last word dia kat aku..

"aku nk jual la mini gym set aku, lan..aku da tak guna dah lepas ni.."

Rest in Peace,